fbpx

הצרת נגישות

הנגשת אתר OBest לאנשים עם מוגבלויות

אובסט משכנתאות מייחסת חשיבות עליונה להתאמת אתר האינטרנט שלה לגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית מתוך תפיסת עולם לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות.
אובסט משכנתאות השקיעה משאבים רבים בהנגשת האתר, על מנת לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בו בקלות ובנוחות וליהנות מהשירותים ומהתכנים המתפרסמים בו.
תהליך ההנגשה כולל בין השאר שיפור בנושאים הבאים:
▪ ניווט פשוט וברור בתוך ובין דפי האתר גם בעזרת המקלדת בלבד
▪ אפשרות לשינוי גודל הגופן בכל דפי האתר עד 200% והמשך ניווט ללא קושי
▪ תצוגה ברורה של רכיבי האתר
▪ התאמה לדפדפנים שונים
▪ התאמה לעבודה ברזולוציות שונות
▪ הקראת המידע המוצג באתר בקורא מסך המשמש עיוורים וכבדי ראייה
▪ אפשרות להצגת עמודים בצבעים הנגישים לכבדי ראייה ועיוורי צבעים כלומר טקסט בהיר על רקע כהה במידת הצורך
▪ הנגשת טפסי האתר על מנת לאפשר שימוש קל ופשוט לבעלי מוגבלויות
▪ מנגנון לעקיפת בלוקים (יחידות קבועות שחוזרות על עצמם כגון תפריטים, באנרים וכו׳)

אתר האינטרנט
אתר OBest מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 .
תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים “קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט” לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
יצוין, כי במהלך האחזקה, שדרוג ו /או שינויים שוטפים באתר ייתכן כי יתגלו חלקים באתר (דפים, פונקציות מסוימות וכיו"ב) שאינם נגישים. מלאכת האחזקה, שדרוג ו /או שינוי הינה תהליך מתמשך ומתפתח, ואנו שואפים לשמר את נגישות האתר להנאת כל לקוחותינו, כולל אנשים עם מוגבלויות.

נגישות סניפי אובסט משכנתאות
חברת פרץ אופק ושות' להלן  “החברה” פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישות הייחודיות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר, התאמות בריהוט, בדרכי גישה, בעמדות שירות והמתנה, חניות נכים ועוד, על פי הפירוט בהצהרה להלן. עובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה.

פניות בנושא נגישות אל רכז הנגישות:
לשירותכם, מונה בחברה רכז נגישות, אשר מתפקידו להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בחברה, ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא.
להלן פרטיו של רכז הנגישות:
אופק פרץ, סניף אובסט חיפה, טל’ 079-5010050, דוא"ל: Office@OBest.co.il , ימים א-ה 10:00-17:00.

מתן שירות באמצעות דרכי התקשרות מגוונים:
אובסט משכנתאות מספקת שירות ומידע אודות השירותים הניתנים על ידה גם באמצעות פקסימליה, מסרון, דואר, אינטרנט ודוא"ל.
ניתן לפנות אל רכז הנגישות לפי הפרטים לעיל.

התאמות נגישות בסניפי החברה (התאמות נגישות במבנים תשתיות וסביבה והתאמות בנגישות השירות):
חניות נכים
לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניות שבמתחמים המסחרים בהם מצויים הסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכז הנגישות.
שירותים
מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות במתחמים המסחריים בהם מצויים הסניפים.
עזרים לכבדי שמיעה
אין.

אובסט משכנתאות פועלת להנגיש את סניפיה ללקוחות עם מוגבלויות, בין היתר באמצעות: נגישות מעברים: התאמת דרכי גישה לסניף והתאמת מעברים בסניף, על מנת לאפשר מעבר נוח לכסא גלגלים או עזרי התניידות אחרים; תאורה נוחה בסניפים.
ההיבטים בהם נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם:
ליווי והכוונה לעמדת השירות;
הזזת ריהוט בכניסה לעמדות השירות;
הקראת מסמכים – במקרים בהם ללקוח אין אפשרות לקרוא את המסמכים המסופקים על ידי החברה;
אישור כניסה עם חיות שירות – לבקשת לקוח עם מוגבלות ובעת הצגת תעודה מתאימה;
הסתייעות במלווה;
פטור מתור – בעת הצגת תעודה מתאימה;
כתיבה על נייר ללקוחות עם מוגבלות שמיעה.

התאמות נגישות בסניפים:

סניף אובסט – חיפה
כתובת –  פלי"ם 2, חיפה.
חניית נכים – כן, בחניון המתחם
גישה לסניף – כן
שירותי נכים – לא
מעלית – כן
עמדות שירות נגישות – לא
עזרים ללקויי שמיעה -לא
סניף אובסט – נהריה
כתובת – השקד 38, נהריה.
חניית נכים – כן, בחניון המתחם
גישה לסניף – כן
שירותי נכים – לא
מעלית – כן
עמדות שירות נגישות – לא
עזרים ללקויי שמיעה -לא

 

בברכה וצוות אובסט משכנתאות.

דילוג לתוכן